Zamknij
Czym jest profesjonalne logo?
Logo jest jednym z podstawowych elementów identyfikacji firmy. Będąc głównym znacznikiem graficznym, logo jest niewątpliwie wizytówką każdego szanującego się podmiotu. Jest jej odzwierciedleniem i podstawowym elementem marki. Silna tożsamość loga wzmacnia
czytaj dalej >
 

Czym jest profesjonalne logo?

Logo jest jednym z podstawowych elementów identyfikacji firmy. Będąc głównym znacznikiem graficznym, logo jest niewątpliwie wizytówką każdego szanującego się podmiotu. Jest jej odzwierciedleniem i podstawowym elementem marki. Silna tożsamość loga wzmacnia renomę i daje większą jej rozpoznawalność wśród grupy docelowej.

Każde przedsiębiorstwo posiada cechy, które je w sposób pozytywny wyróżniają i to one powinny być prezentowane i podkreślane, także przez formę logo firmy. Co podkreśla logo A-Style?

Z pewnością nie szykowne kreacje. A-Style logo zostało zaprojektowane w 1989 roku  i było reklamowane we Włoszech do 1999 roku. Gazety i telewizja szybko zainteresowały się tym dwuznacznym znakiem graficznym. W przypadku „wpadek”, elementy logo firmy nie są podporządkowane określonemu wzorcowi wizerunku przedsiębiorstwa.

Źle zaprojektowane logo to takie, które zawiera bardzo małe elementy w skali całego logo, a te w pomniejszeniu stają się albo nie czytelne, albo powodują niewłaściwy efekt wizualny. Niewielkie elementy znaków graficznych mogą się zlewać, przez co jego istotne detale stają się nieczytelne.

Na drugim krańcu znajduje się logo Coca-Cola, zaliczane do najlepiej rozpoznawalnych na świecie. Stworzył je  Frank Mason Robinson w 1885 r.

W ubiegłym roku najdroższym znakiem graficznym było logo firmy Apple.

W Polsce w 2012 roku najwyżej wycenianymi znakami graficznymi były:

 

1. Orlen - wartość marki w 2012 roku: 3 840,3 mln zł,

2. PKO BP - wartość marki w 2012 roku: 3 717,2 mln zł,

3. Biedronka - wartość marki w 2012 roku: 2 755,3 mln zł,

 4. PZU - wartość marki w 2012 roku: 2 417,1 mln zł (wdrożenie zmienionego w 2012r. logo firmy PZU kosztowało 25mln zł i prace nad nim trwały 8 miesięcy),

5. Play - wartość marki w 2012 roku: 1 412,8 mln zł.

Nowa emisja akcji Danks ECDP S.A.

danks

 

W minionym tygodniu Danks Europejskie Centrum Doradztwa Podatkowego S.A. opublikowała komunikat o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy na 18 marca 2013 r. Warto zauważyć, że poprzez nową emisję spółka planuje pozyskać kwotę ponad 8 mln zł.Instrumenty te zostaną objęte w drodze subskrypcji zamkniętej, a zaproponowana przez Zarząd cena to 1,3 zł  za każdy walor.

Prawo poboru przysługiwać będzie dotychczasowym akcjonariuszom, określonym w dniu 28 marca 2013 r., jednak na informację, kto z niego skorzysta, przyjdzie jeszcze poczekać – dotychczasowi akcjonariusze będą mogli zadeklarować chęć nabycia papierów proporcjonalnie do posiadanych akcji w ramach zapisów podstawowych oraz do wielkości emisji w ramach zapisów dodatkowych. Oznacza to, iż szanse nabycia akcji Spółki będa mieli także akcjonariusze posiadajacy w dniu przyznania PDA co najmnniej jedną akcję Emitenta – pod warunkiem skorzystania z zapisów dodatkowych. Zarząd planuje dematerializację nowych akcji oraz wprowadzenie ich do obrotu na NewConnect.

Pozyskane w ten sposób środki Danks S.A. zamierza przeznaczyć na dalszy dynamiczny rozwój organiczny. W planach ma m.in. przejęcie istniejących biur rachunkowych, które to w jej ocenie zbliżają się do wartości rynkowej. „Uzyskane dyskonto pozwoli zminimalizować ryzyko finansowe a synergia pozwoli w krótszym okresie uzyskać większe zyski grupy kapitałowej.” – tłumaczy Krzysztof Truchel, Prezes Zarządu.

Dotychczas Emitent rzetelnie wypełniał obietnice składane  swoim akcjonariuszom i corocznie  wypłacał dywidendy. Od początku istnienia całość zysku, wygenerowanego na działalności podstawowej, dzieli pomiędzy inwestorów. Nic nie wskazuje na to, aby strategia ta miała ulec zmianie. „Zarząd jest zdeterminowany, aby Danks nadal był przestrzegany jako spółka dywidendowa.” – zdecydowanie podkreśla Truchel i dodaje, że kwestia ta będzie przedmiotem obrad WZA, które zostanie zwołane najprawdopodobniej w pierwszej połowie 2013 roku, już po publikacji raportu rocznego.

 

żródło: http://www.debiutync.pl/top/14865-jak-kupic-walory-w-publicznej-ofercie-danks-majac-jedna-akcje-2

Nowa emisja akcji Danks ECDP S.A.
Danks ECDP S.A. zamierza pozyskać 8 mln zł kapitalu, który umożliwi dalszy dynamiczny rozwój organiczny oraz realizację planów Spółki.
czytaj dalej >