Firmowa strona internetowa dla biura rachunkowego WL Accountancy Sp. z o.o.z jest już gotowa!
W ostatnich dniach agencja PR i marketingu interaktywnego NewWeb PR S.A. przygotowała stronę internetową oraz identyfikację wizualną spółki WL Accountancy Sp. z o.o. specjalizującej się w księgowej obsłudze spółek prawa handlowego.
Zmiany, które zostały dla spółki przygotowane, to nie tylko nowy layout. Zależało nam przede wszystkim, aby nowa strona była zoptymalizowana dla celów pozycjonowania, rozbudowana o nowe funkcje, jak również spójna pod kątem identyfikacji wizualnej – mówi Krzysztof Lipiński, prezes WL Accountancy Sp. z o.o.
Wykonaliśmy zupełnie nową szatę graficzną serwisu, oraz zaimplementowaliśmy profesjonalny system CMS. Zaprojektowaliśmy prototyp witryny, na bazie którego opracowany został projekt graficzny. Grafika strony powstała z myślą o czytelności i dobrym wyeksponowaniu elementów kluczowych. Przejrzystość podstron, która uzyskana została dzięki dużym czcionkom oraz logicznie zaplanowanej hierarchii informacji ułatwia czytanie i przyswajanie treści. Wygodna, płaska nawigacja pomaga poruszać się na stronie w sposób intuicyjny. Wszystkie dane zamieszczone na witrynie zorganizowane są w osobne grupy w systemie zarządzania treścią CMS. Powyższe działania miały na celu zapewnienie obecnym i przyszłym klientom WL Accountancy Sp. z o.o. dostępu do informacji o ofercie przedsiębiorstwa.
WL Accountancy Sp. z o.o. jest prężnie rozwijającym się biurem rachunkowym, które stawia na rzetelną, profesjonalną i przyjazną obsługę. Sporządzane przez spółkę dokumenty księgowe przygotowywane są na wysokiej klasy oprogramowaniu on-line produkcji Comarch SA., które umożliwia prowadzenie profesjonalnej księgowości przez Internet oraz pozwala na dostęp do danych księgowych z dowolnego miejsca na świecie przez 24h/dobę.
Czy inwestycja w reklamę opłaca się małemu przedsiębiorstwu?
W myśleniu wielu przedsiębiorców utrwalił się pogląd, że „small biznesu” nie warto reklamować, bo koszty są zbyt wysokie, a efekty nieznaczące. Artykuł, który 6 lutego ukazał się w Pulsie Biznesu zaprzecza temu stwierdzeniu, podając przy tym bardzo przekonujące argumenty. Zdaniem autora tekstu, małe lokalne firmy jak najbardziej powinny dbać o promocję, decydując się jednak na odpowiednie formy reklamy. Reklama nie musi bowiem wiązać się z wysokimi kosztami, a efekty w postaci wzrostu obrotów mogą zaskoczyć największego sceptyka. W przypadku lokalnego biznesu kluczowe są takie kwestie jak: dobre oznakowanie lokalu i dojazdu do niego, promocja w mediach lokalnych, serwisach branżowych oraz marketing szeptany. Więcej na ten temat w Pulsie Biznesu.
Czy gazety przejdą do przeszłości?
Dziś nadal nietrudno spotkać osobę, która o poranku lubi usiąść z codzienną gazetą i kubkiem kawy bądź wieczorem przed zaśnięciem poczytać dobrą książkę. Czy te rytuały mogą odejść kiedyś w zapomnienie? Trudno sobie to wyobrazić, jednak taki scenariusz zaczyna wydawać się coraz bardziej prawdopodobnym. Coraz więcej osób decyduje się bowiem na interaktywne formy mediów – regularnie śledzą newsy w portalach internetowych, a gdy chcą sięgnąć po ulubioną lekturę, z plecaka wyciągają czytnik e-booków typu Kindle. Niewątpliwie ma to swoje plusy – elektroniczna forma mediów jest ekologiczna, trwała i praktyczna, jednak czy te atuty zastąpią tradycjonalistom zapach dobrej książki czy szelest porannej gazety?! Niestety, kolejne pokolenia dorastające w świecie Internetu i digitalizacji produktów stają się symbolem nadchodzącej nowej epoki i wszystkim maruderom przyjdzie się z tym pogodzić… Bezapelacyjnie decyduje o tym również ogromna siła marketingowa serwisów społecznościach, portali informacyjnych i branżowych. Wszystkie aktualności i artykuły mogą zostać opublikowane na ich łamach w kilka minut od zdarzenia, docierając do milionów użytkowników na całym świecie. Dla PRowców i marketingowców jest to narzędzie, dzięki któremu ich przekaz trafia do odbiorców szybko i skutecznie. W tej rywalizacji tradycyjna prasa jest „bez szans”…