Czy inwestycja w reklamę opłaca się małemu przedsiębiorstwu?
W myśleniu wielu przedsiębiorców utrwalił się pogląd, że „small biznesu” nie warto reklamować, bo koszty są zbyt wysokie, a efekty nieznaczące. Artykuł, który 6 lutego ukazał się w Pulsie Biznesu zaprzecza temu stwierdzeniu, podając przy tym bardzo przekonujące argumenty. Zdaniem autora tekstu, małe lokalne firmy jak najbardziej powinny dbać o promocję, decydując się jednak na odpowiednie formy reklamy. Reklama nie musi bowiem wiązać się z wysokimi kosztami, a efekty w postaci wzrostu obrotów mogą zaskoczyć największego sceptyka. W przypadku lokalnego biznesu kluczowe są takie kwestie jak: dobre oznakowanie lokalu i dojazdu do niego, promocja w mediach lokalnych, serwisach branżowych oraz marketing szeptany. Więcej na ten temat w Pulsie Biznesu.
Czy gazety przejdą do przeszłości?
Dziś nadal nietrudno spotkać osobę, która o poranku lubi usiąść z codzienną gazetą i kubkiem kawy bądź wieczorem przed zaśnięciem poczytać dobrą książkę. Czy te rytuały mogą odejść kiedyś w zapomnienie? Trudno sobie to wyobrazić, jednak taki scenariusz zaczyna wydawać się coraz bardziej prawdopodobnym. Coraz więcej osób decyduje się bowiem na interaktywne formy mediów – regularnie śledzą newsy w portalach internetowych, a gdy chcą sięgnąć po ulubioną lekturę, z plecaka wyciągają czytnik e-booków typu Kindle. Niewątpliwie ma to swoje plusy – elektroniczna forma mediów jest ekologiczna, trwała i praktyczna, jednak czy te atuty zastąpią tradycjonalistom zapach dobrej książki czy szelest porannej gazety?! Niestety, kolejne pokolenia dorastające w świecie Internetu i digitalizacji produktów stają się symbolem nadchodzącej nowej epoki i wszystkim maruderom przyjdzie się z tym pogodzić… Bezapelacyjnie decyduje o tym również ogromna siła marketingowa serwisów społecznościach, portali informacyjnych i branżowych. Wszystkie aktualności i artykuły mogą zostać opublikowane na ich łamach w kilka minut od zdarzenia, docierając do milionów użytkowników na całym świecie. Dla PRowców i marketingowców jest to narzędzie, dzięki któremu ich przekaz trafia do odbiorców szybko i skutecznie. W tej rywalizacji tradycyjna prasa jest „bez szans”…
Konkurs na najlepszą fotografię finansową!
Kochasz robić zdjęcia i chciałbyś jedno z nich umieścić w cyfrowej ramce KODAK P76?
Jesteś niespełnionym fotografem i chcesz sprawdzić swoje umiejętności?
A może już masz zdjęcie o tematyce finansowej w swojej galerii?
New Web PR zaprasza wszystkich miłośników fotografii do udziału w Konkursie na najlepsze zdjęcie finansowe (przykładowo zdjęcie z giełd papierów wartościowych, zdjęcie byków z Wall Street, zdjęcie innych miejsc i atrybutów kojarzących się z giełdą, rynkami finansowymi, walutami itd.).
Zdjęcia na konkurs w formacie JPG można zgłaszać do dnia 29 lutego 2012 roku na adres e-mail konkurs@newwebpr.plwraz z podaniem imienia i nazwiska oraz danych adresowych.
Do wygrania cyfrowa ramka na zdjęcie KODAK P76.
Szczegółowe zasady konkursu w załączonym regulaminie.